Myslördag hos familjen Olausson

2008-07-13 @ 23:40:43
När Olivia o jag drog iväg till Frölunda Torg var det strålande sol och över 20 grader varmt. Tänkte en snabb tanke att jag klätt mig alldeles för varmt. När vi en stund senare är på väg därifrån möts vi av HÄLLREGN och åska. Helt galet! Var kom alla moln ifrån, på så kort tid????
Köpte med oss mat o kaffe från gyllene M:et och drog till Partille. Där satt 2 förväntansfulla damer o laddade för en vecka i Turkiet. Lovely!! En något bakfull Erik tittade också fram en stund. (foto finns på Eriks blogg) Efter att ha vinkat o kramat Hej då till brudarna drog vi iväg hem och laddade om för en löprunda runt Sisjön. Olivia ville cykla 2 varv, så sagt och gjort, 2 varv blev det!! Duktiga tjej!!

Snabb dusch och fix, sen blev det Mölnlycke resten av kvällen. Otroligt gott grillat med good sallad och sås till!! Och efterrätten var en dröm för en chokladälskare som mig!!! Med körsbärsglass o bigaråer till. Snacka om att vara i himmelriket!!!

Eftersom undertecknad körde så blev det inget rosé och inga GT för mig. Vatten kan också vara gott!!
Våra små änglar lyckades för en gångs skull hålla sams och spelade både dataspel, airhockey o myste i Axels nya säng!!
Alltså fanns det massor av tid för vuxenprat och trevligt sällskap. Tusen tack Karin o Henrik för god mat och en jättetrevlig kväll!!




                                             Fix o trix i fina köket





                       En konstnär och en skogshuggare!!!



     Sommarlyxstolen o en flaska rosé. Kan det bli mycket bättre?!



                              Mys i Axels nybyggda säng



                       En slagen hjältinna i Henriks famn



                                            Fina  Karin



            Konstnären ger sig på kroppsmålning också



Kommentarer

Postat av: Annie

Nu är det slutammat så jag kan dricka "hur mycket" vin jag vill!!!

Sommarkram :)

2008-07-18 @ 22:20:23
URL: http://anniestankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback