After work

2008-06-14 @ 10:27:18
Efter en intensiv dag på jobbet med både skratt o gråt o massor av känslor så var det skönt att få krypa ner i ett skönt bubbelbad med ett glas rosé och bara slappna av och släppa allt!! Sen var det dags för after work med kollegorna.
Marie o jag tog vägen förbi Hagabadet o "Piffade" oss lite, sen blev det rask promenad till Excet där vi mumsade i oss god mat och svepte i oss billiga drinkar!! Blev ändå en rätt städad kväll för att vara oss, tycker jag. Och tro det eller ej, men JAG sa nej till att gå till Tranquilo!! Idag är jag väldigt glad för det, nu när Magnus jobbar o jag och Olivia ska tampas ihop. Ser fram emot en dag på Liseberg med tjejerna. Eller, ja, Linnea har bjudit med Linnea istället för att ha kalas, så man lär ju inte se röken av dem, men jag o Olivia får väl åka lite karuseller ihop. Mysigt hoppas jag det blir ialla fall. Kommer ihåg hur man var förr då man sprang mellan alla attraktioner för att hinna åka så mycket som möjligt!!



                   Camilla o Marie myser i sofforna på Excet


 
                Bästis-Karin med samborna Simon o Lisa



                                               Åsa o Marie



                                    Daniel Janet o Erik



                                     Jag o fina Marie



                                       "Sicket gäng"



                              Vilka partypinglor



                                              Erik o jag



                                         Daniel o Karin

Tack kollegor för en kul kväll. Och förlåt Karin för Tranquilo!! Nästa gång! Promise!
                                                              ♥

Kommentarer

Postat av: E

kan förstå att du inte orkade gå vidare,,,du är ju inte 26 längre ;-)

2008-06-14 @ 10:51:20

Postat av: Annie

Å de där stunderna saknar jag ;)

2008-06-15 @ 09:47:25
URL: http://anniestankar.blogg.se/

Postat av: pernilla

Snart Annie, snart, kan du vara med igen!

2008-06-15 @ 15:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback