Midsommar

2008-06-23 @ 21:35:44
Jag tror nog att vi drog det längsta strået när det gäller midsommarvädret. Klarade oss ifrån alla utlovade skurar och kunde fira en härlig midsommar med mestadels sol.
I år blev det firande i Varberg igen. Tillsammans med Jessica, Malin, Malins syster med familj och Malins mamma o pappa.
Det godaste med midsommar är definitivt färskpotatis och sill!! Kan äta HUR mycket som helst av bara det. Och det gjorde jag också. Smaskens!
Efter lunchen drog vi in till Varberg för att dansa kring midsommarstången. Olivia ratade både mig o Magnus och valde att dansa med Eva, Stella o Emma istället. Malin o jag njöt av solen så fort den visade sig!
Efter dansen lyckades Olivia med konststycket att ta ett ofrivilligt dopp i fontänen. Hm, en något ansträngd mamma försökte trösta medan folk runtomkring fick sig ett gott skratt!!

Eftermiddagen fortsatte med att sätta upp tält (där sov Olivia o Magnus, inte jag, no way) krocket, boccia och en skön promenad. Olivia var såå duktig och tog så bra hand om lilla Stella. Härligt att se!
Eva hade även gjort jordens godaste jordgubbstårta med massor av smaskiga gubbar på.

Som många andra svenskar så grillade vi ju givetvis på kvällen. God lax och supergod sallad med massor av godsaker i.

Fotbollen tänker jag inte ens kommentera mer än att turkarna för tredje gången sabbade mitt tips!!!

           





           Ok Karin, slå den här trixmästar´n om du kan!!!



                                   Midsommarfina Malin



                           Olivia håller koll på Stella



                                Blivande golfproffs??



                        och blivande fotbollsproffs??



                                               SOL!!!!!!!!!!!!!!!!

               



                       Kvällspromenad till tjurarna





Kommentarer

Postat av: Karin

Ehhh... med en öl i handen klarar jag inte mer än 2 trixningar ;-) puss

2008-06-25 @ 20:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback