...och så en gnutta glamour...

2008-06-23 @ 21:55:41
För er som missat informationen så hade ju Sex and the city premiär i lördags. Jag har nog inte missat ett enda avsnitt när serien gick på tv, så filmen var mer eller mindre ett måste!!!
Så efter en mysig midsommar svidade man om till lite mer glamourös stil a´la New York. Sen drog Ciccie, jag o Pernilla in till stan o startade med ett gott glas rosé. Ingen cosmopolitan tyvärr, men det kommer!!!
Hade nog förväntat oss mer glamour vid entrén, men det var kul att se att så många tjejer tänkt samma tanke när det gäller högklackat och uppklätt. Aldrig har väl så glamourösa människor besökt en biograf!!!
Filmen innehöll allt!! Kärlek, tårar, skratt och dråpligheter om vartannat. Gå och se den!!!
Eftersom staden var totalt öde en midsommardag, blev det tidig kväll och vi laddar batterierna inför helgen och Halmstad!!! Jag lovar att det kan behövas. Inte så mycket glamour i en husvagn kanske, men fasen vet om inte vi kirrar det också!! Vi lyckades ju för 2 år sen! I år blir vi 6 galna, glada pinglor som drar iväg fredag till söndag. Så om någon råkar vara i närheten av Tylösand (förhoppningsvis får vi sol) så finns stor risk att vi både kommer att synas och höras!!!






                             Tant Raffa är mitt andranamn

Kommentarer

Postat av: Karin

Ni är så snygga! kram

2008-06-24 @ 19:52:18
URL: http://karinkristina.blogg.se/

Postat av: Annie

Hur snygg som helst!

2008-07-06 @ 16:58:50
URL: http://anniestankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback