Oj oj

2008-06-02 @ 19:30:58
Tiden rusar på och jag har liksom inte hunnit med att uppdatera min tillvaro. Och solen gör ju sitt också, inte sjutton vill man sitta inne när det är sommarvärme ute. No way!!!

Helgen var lugn och härlig, med god middag och gott rosé i fredags, bad i Fiskebäck i lördags tillsammans med typ halva kollegiet. Jag, badkrukan har tagit både mitt första och andra dopp redan. När hände det sist???Först blev jag utmanad av Marie att hoppa i havet i lördags. Och efter en svettig joggingtur igår kväll mötte jag Pia o Niklas som upplyste mig om att allt vatten var slut så det blev ett kvällsdopp med tvagning i sjön. Inte dåligt för en badkruka!!!!

Mamma o pappa kom förbi på en god lunch igår, med massor av italienska delikatesser o en supergod Tiramisu som avslutning. Hann dra med mamsen en sväng till både Stadium och Frölunda Torg innan de åkte hem igen.

Då avslutade jag min söndag med en trevlig fika i Slottsskogen tillsammans med Hågges gamla flickvän Nina. Hur mysigt som helst.
Idag drog Olivia och jag iväg till Hovås efter jobbet, där fick vi njuta av lite sol och bad även idag. Nice!!!!

image761

                                       Plockade fram poolen i fredags

image762

                Käcka familjen hann med en kvällstur på cykel o inlines

image763

                                       Njöt av goda räkor med chiliaioli

image764

                                           På väg mot bad i Fiskebäck

image765

                                        Erik och Olivia tar sig ett dopp

image766

                                  ..........och även Kicki och Olivia

image767

                       Hur mycket båtar som helst i sommarvärmen

image768

Linnea gjorde sin klart bästa match någonsin mot Mölndal. vilken kämparglöd, äntligen!!

image769

                                                     Första hörnan lagd

image770

                               Och så en galning vid sidan av planen

image771

                       Mamma o pappa med kaffe o Tiramisu

Kommentarer

Postat av: Annie

Härligt med sommar!!!
När börjar du me&i´a? Jag har första träffen på torsdag!!!

2008-06-03 @ 22:51:11
URL: http://anniestankar.blogg.se

Postat av: pernilla

Jag börjar inte förrän i höst. Lycka till på första träffen vännen

2008-06-05 @ 06:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback