Semester

2008-06-27 @ 10:08:55
Hoppla, nu ligger jag efter i mitt bloggande igen. Tar igen det efter helgen, jag lovar!!!!
Har haft mysbesök av Mia o Emil. Tyvärr har jag jobbat, men de har hunnit med både minifolf och Slottsskogen med Olivia och Magnus. Bilder kommer som sagt senare.
Själv jobbar jag sista dagen innan en lååång och skön semester väntar. Om någon missat det så drar vi iväg till Halmstad efter jobbet. Vädret ser väl ut att bli sådär, men jag är säker på att vi kan roa oss ändå!!!! Har packat med kläder för att sova en natt i tält. Då menar jag vantar, tjock tröja, långa varma byxor, raggsockar och gärna hade en mössa fått slinka med också. JAG VEET!! Jag är löjligt frusen!!!
Veckan på jobbet har varit lugn och slapp. Vi lyckades ialla fall pricka in den enda härliga soliga dagen med en utflykt till Styrsö med alla barnen. Och jag säger det igen, de är sååå fantastiskt duktiga att åka på utflykt med!! Underbara ungar!!
Buss, spårvagn och båt, inga problem!!
Fick en härlig men lite blåsig dag på Styrsö med krabbfiske, bad och god matsäck på programmet.
Och jag säger som Karin, ibland har vi världens bästa jobb!!!

 Rast!!

Idag när jag kom till jobbet hade världens bästa kollega lämnat ett presentkort till mig. En härlig middag på Hällsnäs väntar på oss till hösten. Ser sååå mycket fram emot den. Och att få träffa Samuel o Alexander som jag för länge sen var dagmamma åt. Då var de 3, nu är de 13!!!!!!! Galet!!!
Nu tar jag lillsemester från bloggen. Återkommer på måndag, promise!!!
Lotta, grattis i efterskott. Bara 1 år kvar till 40!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Puss på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback