Äntligen har vi blivit med kamera!!!

2008-03-04 @ 21:09:08

Fast just nu har sambon lagt beslag på den precis såå läskig som Smeagol var med ringen. My precious går han omkring o väser. Brr, scary!!
Men nu blir det fina kort att lägga ut på bloggen ialla fall. När jag får komma nära kameran vill säga!

Nu passar vi på att njuta av det underbara soliga vårvädret. Även om det var lite kallt idag och det till och med började snöa PRECIS när vi tog med mellanmålet ut i skogen med alla barnen. Jag vet ialla fall att våren är på väg och med den sol och värme. Jag lääängtar!!!

Saker att se fram emot resten av veckan: imorgon ska Ciccie o jag på mingel på MQ inne i stan
                                                                          Torsdag ska vi klippa oss o Linnea ska få sina första slingor i håret

                                                                           Fredag:Tjejerna och jag drar till Mjölby för att fira lilla mamma

                                                                           Lördag: förmiddagsfika på Gusto med mjölbybrudarna=mys

                                                                           Förhoppningsvis träffa bror med familj(man vet ju aldrig)

image481

                En skön lunchpromenad i härliga vårvädret med Karin o Helena


image484

        Test med nya kameran. Tjohoo vi kan ta fina bilder inomhus nu också!!!


Kommentarer

Postat av: Karin

Ansiktet till vänster på promenadbilden ser ut att behöva lite mer sol :-) Ser framemot många prat-prommisar i vår! KRAAAAM

2008-03-04 @ 22:02:50

Postat av: Linda J

Vad kul med ny kamera! Du får hälsa de mjölbybrudar jag känner! :)

2008-03-05 @ 20:47:05

Postat av: mia

Bror är rolig

2008-03-06 @ 07:55:54

Postat av: pernilla

Karin, snart är du brun som en pepparkaka din apa!!!
Linda, jag hälsar tjejerna från dig på lördag.
Mia, din bror är inte helt frisk, men det vet du nog redan=)

2008-03-06 @ 18:48:06

Postat av: Magnus

Jaja, gadda ihop er här bara!!!
Ni vet aldrig när det slår tillbaka!!! Akta så inte knäckehäxan kommer och tar er!!
Nu ska jag till Island med my precious..!!!

2008-03-06 @ 20:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback