Grattis mamma!!

2008-03-08 @ 16:08:20
Sitter hos mamma o pappa i Mjölby och väntar på storebror med barn. Monika ligger sjuk med feber (alltid är det nå´n som är sjuk) så snart dundrar nästan hela gänget in. Blir bra för Olivia att släppa loss med kusin Martin en stund. Just nu är hon vansinnigt uttråkad och inte på sitt bästa humör!!

Har mumsat i oss mammas goda skaldjurspaj och för Magnus skull åt jag även marängtårtan som alla utom Hågge o jag är förtjusta i. (har blivit uppgödda på eländet)

I förmiddags träffades vi på café Gusto, jag o mina barndomskompisar, Jenny, Catja med lilla, söta Mette, Hanna, Ciccie (nystylad o snygg som bara den) och jag. Är så kul att sitta o snacka bort en stund tillsammans, prata och skratta åt gamla minnen. Härligt härligt!!!! (Bilder kommer senare)

Till alla er andra önskar jag en strålande skön helg. Just nu lyser solen över Slomarp och jag ska nog försöka hinna ut på en prommis.

                                                                     Kram
                                                                         ♥

Kommentarer

Postat av: Karin

Ha en skön helg i Mjööööölby! Ses på måndag!
Kram

2008-03-08 @ 17:21:29

Postat av: pernilla

Det gör vi!! Hoppas ni har en skön helg också. Utan sjukdomar?!
Kram bästisKarin

2008-03-08 @ 19:51:53

Postat av: Annie

Ja vilket sammanträffande att de har samma dag! Måste vara därför som du och jag e så himla bra ;)

2008-03-11 @ 15:14:01
URL: http://anniestankar.blogg.se

Postat av: pernilla

Självklart Annie. Heja mamma!!!

2008-03-11 @ 17:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback