Hjälp!!

2008-03-06 @ 16:18:10
Tiden springer iväg och jag hinner liksom inte med. Nyss var Olivia o Linnea små små tjejer som inte klarade sig utan mig. Men nu....Linnea är mest med kompisar så henne ser man knappt röken av. Idag är hon på FRITIDSGÅRDEN!! Fatta!!! Och Olivia, lillskruttan, har upptäckt en ny värld i Sisjön. Hon vill nämligen gå och leka med de stora tjejerna på andra gården. HJÄLP!! Det arma modershjärtat värker när jag ska släppa iväg henne. Hon är så duktig, men jag är ändå orolig. Ska nog gå ut o kolla så hon är ok!! Jag vet, men kan inte hjälpa det! Ok?



image489

                  Nyss var hon ju såhär liten och snuttig. Vad hände????????

image492

                                          Min finfina lilla, stora Linnea!!
                                                               ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback