Lördag!

2008-03-01 @ 11:37:04
Efter en händelserik fredag med nyförlovade kollegorna Simon och Lisa, en tripp till Jysk för inköp av nya vaxdukar till skolan (och Karin som lyckades med konststycket att bryta av sitt betalkort i apparaten) så var det väldigt skönt att softa hemma tillsammans med familjen. På programmet fanns förstås Let´s Dance, en stor påse godis, ett glas vin och en väldigt trött mamma.

Så efter att ha sovit gott hela natten bestämde jag mig för en joggingtur på morgonkvisten. Visst låter det hurtigt o bra? Sagt o gjort, så blev det. Kom hem lerig och genomblöt efter att ha klafsat runt sjön, men nu känns det skönt.
Olivia är på kalas hos kompisen Jennifer som fyller 3, jag ska precis sätta mig med en god kopp kaffe o slappa en stund, och Linnea vill antagligen ha datorn.

Sen väntar vi fint besök av bästiskollegan Karin med söta sonen Axel. Då blir det nog full fart!!
Ikväll laddar vi för melodifestivalen. Det bara måste ju bli bra ikväll, eller? Charlotte Perelli, Linda Bengtzing, sibel, m.fl. Fast jag ser mest fram emot allas våran Björn Gustavsson!!! Och förhoppningsvis har ciccie o hag lyckats klämma in ett glas vin på stan innan dess. Den som lever få se!!!!!!

                                                                                                    ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback