Påsk med influensa

2008-03-25 @ 14:35:28
Påsken blev inte riktigt som jag tänkt mig. Vaknade på långfredagen med värk i kroppen och ont i huvudet. Lyckades ialla fall måla ett fint påskägg tillsammans med Magnus o tjejerna innan jag totalt däckade i sängen med hög feber. Sååå tråkigt! Allt mys jag sett fram emot blev det inget alls med. Istället har jag tillbringat HELA påsken i sängen. Först nu börjar jag väl bli något bättre, men långt ifrån bra. Jag önskar ingen denna hemska influensa. Tvi och fy!!
Tjejerna o Magnus har ialla fall kunnat njuta av snön och lite påsk. Linnea har även hälsat på farmor o Leif i Tranås och blivit ompysslad där kan jag tänka mig.
Har ialla fall läst ut Män som hatar kvinnor nu. Jäklar vad ruggig den var. Nu har jag tagit tag i nästa del och hoppas den är lika välskriven som den första.

image531

Såhär såg det ut när vi vaknade på långfredagen. Sen dess har det bara snöat o snöat o snöat...

image532

                                             Mysfrukost med äggmålning

image533

image534

                             Snö precis när det ska bli vår!! Galet!!


Kommentarer

Postat av: Pappa Andreas

Aaaaarrgghh!!! Försvinner inte snön inom jäkligt kort så tar jag med mig familjen och emigrerar till varmare ort! Hoppas att påsken var trevlig i alla fall...men det verkar det ju som :)

2008-03-25 @ 15:33:16

Postat av: Andreas

Sen ska det ju vara ANDREAS och inte PAPPA ANDREAS som "kommenterainläggethärrutan" tydligen är inställd på....hahahaha...

2008-03-25 @ 15:35:01

Postat av: Karin

Stackare där! Hoppas du är på benen nu! Stor kram på dig.

2008-03-25 @ 18:48:07
URL: http://www.karinkristina.blogg.se

Postat av: pernilla

Andreas, jag håller helt med. Jag vill ha vår. NU!! Men tjejerna njuter så ok då. En liten stund till går väl an.

Karin, jag mår bättre men fy vad ynklig jag har varit. Hoppas ni haft en skön påsk!
Kram
P

2008-03-25 @ 18:50:50

Postat av: Annie

Andreas gillade Olivia skarpt!!

2008-03-26 @ 13:19:47
URL: http://anniestankar.blogg.se

Postat av: Gaberud

Kan du inte bli frisk snart? *längtar*
Barnen undrar vart du är,men när jag säger att du är "sjuk" säger de "-det viktigaste är ju ändå att du är här ,Erik."

2008-03-26 @ 19:43:31

Postat av: pernilla

ELLER HUR!!! DET ÄR INGEN SOM TROR DIG ERIK!!!

2008-03-27 @ 17:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback