Pixbo-Falun 6-5

2008-03-16 @ 18:18:56
Dagens match var nog den bästa på länge. Hur spännande som helst!! Med 2 minuter gör Pixbo 6-5 och tack o lov höll det resultatet.
2 trötta kollegor stöttade bäst de kunde, (Kicki lyckades också komma på plats) och jag höll mig borta från de flesta eleverna med föräldrar som var på matchen.Tyckte det var bäst så...

image515

Olivia laddar för match!! Kolla in dojorna!! Sorry Jessica, hon valde dem själv!

image516

3 fotbollstjejer på plats för att heja på fröken Malin. Linnea, Linnea o Sofia, som på förmiddagen spelade oavgjort mot Kållered. Go girls!!

image517

Joakim Marcko var också på plats. Linnea blir en toppfotograf en vacker dag, eller vad tror ni?

image518

                              Partypinglan Kicki och "lånesonen" William

image519

                                       Magnus, en sliten mamma och Olivia

image520

                                        Fina tjejerna Sofia o Linnea

Nu ser jag fram emot en lugn och skön söndagskväll med Magnus o Olivia. Har lyckats vila en stund för att ladda batterierna, så nu hoppas jag på en god söndagsmiddag och en bra film som avslutning på en hård vecka.!

                                                                                               ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback