P.S I love you

2008-03-15 @ 12:00:56
I torsdags var jag på bio med mina härliga kollegor Karin, Marie o Helena. Och trots en rätt snyftig film så blev kvällen hysteriskt kul på många sätt. Började med god middag och öl på Bergakungens egen restaurang.  Tänk er 4 trötta och hysteriskt fnittriga pedagoger som släpps lösa, så förstår ni kanske. Har inte skrattat så mycket på länge. Sen när vi väl sätter oss i salongen, där det nästan bara var tjejer i olika åldrar så hamnar Marie bredvid en kvinna i 50-års åldern som äter baconchips. HÖGT!!! Nu snackar vi smaska!! Varje gång människan tog en näve chips satte vi igång att hysteriskt garva, mitt i denna snyftande film. Snacka om tonårsvarning. Men det gick ju inte att låta bli!!
Filmen var helt ok, men behållningen denna kväll var mina fantastiska kollegor som förgyller tillvaron på många sätt!!

                                                                   image507

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback