Tjejmiddag med utgång!!

2008-03-16 @ 18:05:03
Jag kan lova att schlagerpartypinglan i mig har fått vad hon tål den här helgen! Efter en jättemysig tjejmiddag med god mat ,gott vin, goda drinkar och givetvis melodifestival så laddade vi för utgång. Idag förstår jag varför jag föredrar att gå ut på fredagar, då har man ännu en dag på sig att bli människa igen. Men, det får det vara värt.
Ut på stan drog vi ialla fall och Deep blev destinationen. My god! Partypinglan vaknade till liv när Hero körde igång, sen var det bara att fortsätta svänga sina lurviga till alla underbara, fantastiska superhärliga shlagerdängor. Dansgolvet var fullproppat och jäklar vad det dansades. Kung igår men inte idag, det lovar jag er.

Ett tungt ras äntrade pixbomatchen idag. Till råga på eländet blev ju matchen olidligt spännande, så hjärtklappningen var dubbel. Jösses, jag börjar bli för gammal för det här!! Pixbo vann till slut med 6-5 mot Falun, tack och lov för det. Nu börjar det lukta sm-guld!!!

Nåja, jag känner mig just nu väääldigt nöjd med helgen och kan luta mig tillbaka några år innan det är dags att plocka fram partypinglan igen. Eller hur?!!! Yeah right!


image508

                                              Schlagerdivan Anna-Lena

image509

                           Tjejmiddagens värdinna Ann, med syster Liz
                      Tusen tackAnn,för god mat, gott vin o en härlig kväll

image510

                                             Farligt goda drinkar bjöds det på!

image511

                           På plats!! Flanen bakom hör inte till sällskapet

image512

                   3 partyrävar till som släppte loss, Kicki, Camilla o Stefan

image513

                                               Camilla i toppform som vanligt!!

image514

                                           Eh, nyktra? jovars, lite kanske!!

Kommentarer

Postat av: Annie

Du är väl den som ser nyktrast ut ;)

2008-03-24 @ 12:37:30
URL: http://anniestankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback