Tjejtrip till Mjölby

2008-03-09 @ 19:21:00
Vissa åker till Island och andra åker till Mjölby. Det är en viss skillnad. Fast mitt sällskap är absolut bättre!! Mina 2fina  tjejer var ju med mig!! Och så stannade vi och fikade med Ciccie o tjejerna som också skulle till Mjölby=mys
Hade laddat hem Råttatouille som tjejerna kunde kika på i bilen. Och så godis o dricka förstås. Och kaffe!
Är lite segt att köra för en som är van att däcka innan man kommit utanför Göteborg. Men det gick med godis o kaffe!!

Mamma blev förstås jätteglad för det fina Snö-halsbandet hon fick (vill ha det själv) och fredagskvällen bjöd på Tacos (som mamma o pappa bara äter när tjejerna är med) rött vin, Let´s Dance och sen var det natti natti för mig. (var uppe 5 på morgonen för att skjutsa Magnus till tåget) Gick o lade mig före mor o far, och DET har aldrig hänt förut. Linnea var sådär glad på mig.

Men Olivia o jag vaknade pigga o utvilade klockan 7 lördag morgon. Jag vet, det är helt galet!! Pappa fixade god frukost som vanligt (lukten av nygjort kaffe på morgonen är gudomligt) och själv kom jag iväg på en skön joggingtur innan frukost.

Sen var det dags att träffa tjejerna och bilder från det och mycket mer kommer när pappsen fixat över korten från sin kamera o skickat dem till mig.

Nu ska vi ha söndagsmys jag och Olivia innan vi laddar för en ny, spännande vecka!!

image501

                Mc Donalds i Borås. Det var så långt vi kom innan vi fikade!!!
                               Kolla in nostalgiska palestinasjalen!!!

image502

                                                              Flanunge!!!

image503

                                                                 Majsan!!

image504

                     Med mat i magen var Ella på gott humör igen!!

image505

                                                  Bästis-Ciccie

Kommentarer

Postat av: Gaberud

10 sekunder senare rånade Linnea stället,och detta för att de glömt att stoppa ner sugrör.

Jaja,är man hungrig så är man,och har man P som mamma så blir man skogstokig om man är hungrig.

2008-03-10 @ 23:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback