VARFÖR???!!!

2008-03-17 @ 20:38:32
Måste det börja snöa nu när man ABSOLUT INTE vill ha snö, vinter och kallt. Det var ju vår igår. Vad hände?
Såg fram emot en solig härlig påsk med mysiga utflykter till havet och med bara en tjock tröja och sist men inte minst, solglasögon! JAG VILL INTE HA VINTER NU!!! Om 3 veckor är det helt ok med snö, men då väljer jag ju att åka till snön självmant. Ja,ja, slut på klagandet, jag fick ju bli lite glad idag när de finfina me and i-kläderna kom. Åhhh vad fina de är. Men, vimsig som jag är har jag väl lyckats fylla i fel sorts klänning, så nu blir det retur och byte och annat jobbigt trams. Men jag måste bara ha giraffklänningen, så är det bara!!
Imorgon får Olivias förskola påhälsning av en massa söta påskgummor och gubbar, mys pys!!
Såhär fina var tjejerna för några år sen. (tror inte att Linnea har några planer på att klä ut sig i år)

image521

                                                Linnea Natalie o Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback