Vårtecken!!

2008-03-06 @ 17:36:22
Idag på vår lunchpromenad fick Marie!!!! syn på första Tussilagon!! Det är något visst över att se de första gula, små blommorna sticka upp i diket, eller hur?! Nu vet man att våren är på väg och man har bara ljus och värme att se fram emot. Jag vet att jag tjatar om värmen o ljuset, men jag längtar verkligen!!!

Olivia var precis inne för att hämta en trasa och hjälpa granntjejen att tvätta sin moped!! Hon är då överallt och ingenstans=)

image493

                                   Tur att man har mobilen i högsta hugg!!

image494

                                                                Vilken lycka!!!!

Kommentarer

Postat av: Marie

Haha.. verkar som om jag har öga för blommor ;)
Tussilago hit och tussilago dit... varför nämner du inte Karev i svart linne istället... Det var iaf min "dagens bästa" =)
XX

2008-03-06 @ 18:05:50

Postat av: pernilla

Oj, jag glömde!!! Hur man nu kan göra det!!!!? Tussilagonas fel! Sorry dear!
P

2008-03-06 @ 18:49:07

Postat av: Andreas

Ja se dessa vårtecken. Jag minns när Mario Bonardi berättade att de skulle samla in vårtecken på Maggans naturkunskapslektion på gymnasiet. Det blev ett jäkla liv när de släppade med sig en påkörd hare och slängde upp på katerden...hahaha...ljuva minnen!

2008-03-07 @ 15:24:56

Postat av: Andreas

Sen heter det ju faktiskt "katedern"! :)

2008-03-09 @ 10:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback