Fredag. Love it!

2008-05-23 @ 08:27:50
Veckan har varit snorig, hostig och huvudvärksaktig. Det enda jag kunnat göra efter jobbet, är att åka direkt hem och lägga mig. Har varit supertråkig!
Igår mådde jag mycket bättre och hade en härlig dag hela dagen. Först gick vi på utflykt med alla barn i vårt spår. Typ 80 barn som lekte och var hur duktiga som helst i skogen. Sen blev det sommarfest med 6-åringarna och deras föräldrar. Korvgrillning, tipspromenad och mys i sommarsolen.

Avslutade kvällen med att kolla in solängens match mot Lindome. Tyvärr var jag lite sen och hann inte se Linneas pass som ledde till 1-0. DET ÄR STOOORT!!!

Idag ser jag fram emot mys hela dagen. Börjar med fredagsfika på jobbet, sen jobba disco på skolan och sist, men absolut inte minst, UTGÅNG! Perfekt väder för att åka in till stan och slå klackarna i taket. Eller nå´t!

                                                                                               ♥

image732

                     Ok. Jag trodde man skulle sitta i stolen, inte ovanför??!!!

image733

                                             Sommarfest med Vässarvargarna

image734

                                                                    Kollegan Simon

image735

                                               Sommarfestsmys på frökenfilten



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback