Glass i Fiskebäck

2008-05-27 @ 20:38:22
Idag har det varit VARMT!! OCh jag klagar absolut inte. Äntligen är sommaren här (hoppas jag) . Så när Linnea o jag cyklade hem från skolan bestämde vi oss för att ta med familjen på glasspicknick till Fiskebäck.
Sagt och gjort. Stuvade in oss i bilen, körde förbi Triumfglass och köpte med oss larvigt goda glassar, och sen vidare till havet. Folk badade verkligen!! Inte jag, men det vet nog alla redan!!
Hade en mysig familjestund ialla fall, och tjejerna kunde med att känna på vattnet, men jag stod på behörigt avstånd!! JAG VET!!! (badkruka)

Har spelat min första omgång guitarr-hero också. Gick bättre än väntat faktiskt. Men Linnea fullkomligt krossar allt motstånd!! Hon rockar grymt!!!

image757

                                                 Min fina familj

image760

image759

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback