Lördag dagen efter

2008-05-24 @ 12:27:13
Jo, det känns i kropp och huvud att man var ute igår. Vaknade 8 imorse med sprängande huvudvärk och tyckte lite synd om mig själv. Nu börjar jag komma igång igen och laddar för kändismatch i Eklanda.
Sen blir det röj i huset innan 5 11-åringar dundrar in för att digga schlager o käka chips o godis. Själva flyr vi till Ciccie, Manne o tjejerna för lite grillmys.

Fredagskvällen blev kul ialla fall. Efter 2 timmar barndisco, där ungarna äter mer än de dansar, drog vi iväg på stan där resten av kollegorna satt o väntade.
Började på chez ami(stavas det så) sen blev det Tranquilo (där jag enbart drack vatten, tro det eller ej) hade kunnat nöja mig där men inte, då skulle vi dra vidare till Nivå och schlagerbaren(jag vet, vi är totalt körda på schlager) dansade till Hero och sen åkte jag hem som en slagen hjältinna. Fy vad det märks att man inte är 20 längre!! Men kul hade vi och som PG säger, det gäller att passa på!!!! Och det gjorde vi!

image736

                          Första glaset rosé (smakade verkligen rävgift)

image737

                                                               Erik och jag

image738

                                         Kollegor: Per Katrin o Marie

image739

                                           Snart sambos: Simon o Lisa

image740

                                                              Junibacken rules

image741

                                                    Finfina kollegan Marie

image742

                                                       .........och finfina Åsa

image743

                                                          Bästiskollegor

Kommentarer

Postat av: Karin

Du var så tapper! Nästa gång lovar jag att du ska få bestämma själv när du vill åka hem ;-) men då hade du ju missat HERO... Stor kram på dig partyprinsessa!

2008-05-24 @ 13:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback