Mys-söndag

2008-05-05 @ 20:14:42
Eftersom Magnus har jobbat hela helgen och Linnea varit hos Stenberg, så har Olivia o jag fått hitta på mysiga saker tillsammans. Lördagen började med kalas hos en dagiskompis, jättekul för Olivia o jätteskönt för mig. Då fick jag chans att vila upp mig ett par timmar efter en låång fredagsnatt.

Söndagen bjöd på fint väder igen och vi bestämde oss för att packa med matsäck och cykel och dra in till Slottsskogen. Vi var inte de enda som tänkt den tanken. Det fullkomligt kryllade av soltörstiga barnfamiljer runtom gräsmattorna. Olivia cyklade ungefär som Hedvig i gamla barnprogrammet från A till Ö gör, ni vet, från ena sidan av vägen till den andra. Totalt livsfarlig med andra ord!!!!
Mysigt hade vi ialla fall och åkte hem nöjda o glada några timmar senare.

image677

                                                              Kalasfin Olivia

image678
 
                                                           Lunch i Slottskogen

image679

image680

                                                  Som en kalv på grönbete

image681

                                             En mamma njuter i solen

image682

image683

                                             "Kom o skriv mig det på näsan...."

Kommentarer

Postat av: Linda J

Å vilka underbara bilder! Hon är så fin din Olivia!

Kram Linda J

2008-05-06 @ 18:31:09

Postat av: pernilla

Visst är hon. Man blir alldeles kär!!!
Tänk vilken känsla att få vara så stolt över 2 fina fantastiska tjejer!!
Ha det gott i sommarvärmen!
P

2008-05-07 @ 13:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback