Partypinglans helkväll

2008-05-03 @ 19:46:17
Jaha,så var det då dags igen...att vara en lätt sliten partypingla/mamma. För det är så det känns efter en vansinnigt, urkul fredagskväll/natt med mina fantastiska kollegor. Trots ömma, såriga fötter(eftersom Erik insisterade på att vi skulle gå från Ullevi in till Tranquilo (och jag erkänner, det var nog på sin plats) och trots en vansinnig trötthet (för så blir det när man dansar loss med salsa) och en öm kropp(för mycket alkohol) så är det värt allt!!! Hade hur kul som helst!!!

Vi började kvällen hos Karin, med supergod, egenkomponerad Caprinha, gott grillat med massor av goda tillbehör och massor av rosé till. Kaffe, kaka och ännu mer rosé!!! Erik hade fixat go´partymusik och festprissarnas partyhumör var på topp!!!!!!!

Efter mycket möda lyckades en stackars taxichaufför hitta ut till oss och vi styrde in mot storstan. Erik, Karin o jag fick en "liten" promenad innan vi äntligen landade utanför Tranquilo.
Och äntligen fick man sin efterlängtade Mojito av sin favvobartender.

Senblev det salsa för hela slanten, och dansar man med salsakungar som kan, jaa då är man rätt duktig själv, faktiskt!!!

image662

                                         Partypinglorna Pernilla o Pernilla

image663

                                            Mingel på karins fina uteterass

image664

                                                                  Party-Erik

image665

                                 Åsa o Lisa njuter av Caprinha o sol

image666

                                                  Grillmästar´n Simon

image667

                                                 Lite senare på kvällen..........

image668

                                       Salsa-Karin med Salsa-kungen

image670

                                                   "Tack för goda drinkar"

Kommentarer

Postat av: Karin

Allvarligt bästis! Har du fått de där bilderna godkända av den som är med på dem??!!! Oh my god! Men ok... jag bjussar på det för jag hade så sjukt kul.

2008-05-03 @ 19:52:33

Postat av: Erik

Ang bilden på mig:Om det var den bästa bilden på mig,,,då ger jag upp.

2008-05-04 @ 21:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback