Rapport från ett Göteborgsvarv

2008-05-17 @ 21:17:07
Idag har livet som mamma inte varit det allra bästa. Olivia lyckades gå ifrån mig när vi shoppade och en smått hysterisk mamma sprang runt och letade i något som kändes som timmar men i själva verket var någon minut. Men det räcker!!!! Tack och lov var hon snabbt på plats igen, men fy vilken otäck känsla. Fy fy!!!

Sen blir det ju inte bättre av att hon kommit in i en ny, tråkig trotsperiod där allt är nej nej nej HELA tiden!!! Jag håller på att bli tokig tror jag. Det tar så mycket kraft och ork så den vanliga pedagogiska lugna mamman är som bortblåst just nu. Hon har ersatts av en sur, tjatig irriterad mamma, som jag inte vill kännas vid egentligen. Trist!

Nåja, slut på gnället. Jessica och Magnus har ialla fall kutat runt Göteborg och tagit sig i mål med lite krämpor här och där. Och för första gången någonsin är jag faktiskt lite sugen på att försöka springa det där varvet. Kanske nästa år???? Men jag säger kanske!!!!!!!!!
Är ialla fall mäkta imponerad av alla som springer och av Magnus som i stort sett var helt otränad innan han bestämde sig för att vara med. Bra jobbat Stenberg!!!!


image717

                                                       En lätt trött Jessica

image718

                                            Olivia håller koll på Smula

image719

                          En himla massa löpare som närmar sig mål!!!!

Kommentarer

Postat av: Annie

Jag ska springa nästa år ;) Ska du med???

2008-05-18 @ 10:28:34
URL: http://anniestankar.blogg.se

Postat av: pernilla

Eh, får jag återkomma senare med svar. Måste tänka över saken. Noga!!!
Kram

2008-05-18 @ 11:05:31

Postat av: Karin

Klart du ska!!! OM jag ska med..? Nix ;-)

2008-05-18 @ 11:42:53

Postat av: pernilla

Karin, jag lovar! Om du springer så är jag självklart på!!!!
Hoppas du mår bättre nu o att vi får se dig imorgon.
Kram

2008-05-18 @ 12:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback