Så var det fredag igen!!

2008-05-16 @ 17:53:54
Alltså, Maj är en månad som man bara ska njuta av. Det börjar bli varmt, solen lyser mycket, det är HUR vackert som helst med alla blommor som slår ut och alla gröna träd. Helt ljuvligt. MEN...det går ju så fort! Jag hinner inte riktigt med känner jag. Veckorna är fullproppade med olika aktiviteter och just nu känns det som om jag inte har tid att jobba!

Måndagen började med en hostig o genomförkyld Olivia (bad var nog inte det bästa) så då fick vi vara hemma. Vilket var rätt ok för då kunde jag äntligen fixa till hallen. Nu är den stor och ljus och luftig!!

I tisdags tog jag med mig Olivia till skolan(ingen förskolefröken vill ha en snorig o hostig unge på dagis) eftersom jag skulle få träffa mina nya 6-åringar för första gången. Jag vet, jag har haft ett jätteskönt år utan en massa ansvar och så hoppar jag på det här igen, galet!!! 6-åringarna var som vanligt pyttesmå, jättesnackiga men jättefina. Har en intressant höst framför mig.

Nu har jag också bestämt mig för att bli säljare för me and i-kläderna. Varför inte egentligen?? Jag älskar ju kläderna och får väl utmana mig själv lite nu när jag inte pluggar längre. Och så kan det vara kul att få träffa nya människor förstås. Nu hoppas jag på er i Mjölby så jag får min mjukstart i säljbranchen!!!!

I onsdags var Maria här o klippte oss igen, så nu har man sommarfrissa!! Ella o Maja passade också på att fixa sig fina och även Olivia skulle minsann klippa topparna.

Igår ställde Malin o Jessica upp som barnvakt när alla trådar skulle fixas i vår trassliga vardag. Linnea spelade borta mot Kållered (1-1 blev det, yay) Magnus o jag fick en stund på stan själva, innan han drog iväg på årets första golfrunda o jag hängde med Ciccie på MQ-mingel (men var fanns alla hunkar?)

Och idag har Linnea sprungit final i stafett tillsammans med Linnea M, Natalie och Sofia. Tjejerna slutade 2:a och var yngst i finalen. Snacka om stolt mamma!!!!!
Kommer nå´n ihåg stafetterna på vallen??? Hur kul som helst!!!!

image715

                                         Nöjda tjejer efter en grym stafett

image716

         Linnea är redo för stafett. Jag är nog mer nervös än vad hon är tror jag

Kommentarer

Postat av: Maria me&i

Hoppas vi blir kolleger till hösten, hur gick "intervjun" med Camilla på me&i?

Kram M

2008-05-18 @ 21:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback