Solängen-Lindome 0-5

2008-05-29 @ 21:07:39
Det är sååå frustrerande. Jag vet, det är bara på skoj, men ändå. Det riktigt kliar i fotbollsbenen när jag tittar på Linnea o tjejerna. (Vissa av er minns kanske inte min fotbollskarriär, eller helt enkelt inte vet att jag spelat fotboll. Jodå, vänstertopp i Mjölby Södra) Idag fanns det inget som helst driv i någon av dem. Det gnälldes och pustades och ingen ville göra någonting. Så gick det som det gick också. Storstryk med 5-0 och sura miner blev resultatet. Nåja, bättre lycka nästa gång, hoppas jag. Annars skickar jag in Olivia att jaga på dem lite!!!

Nu: Skriva veckobrev, vilket är sällsynt detta år när jag sluppit ha huvudansvar för någon klass. Men..när Karin är borta får man ju jobba lite=)

Sen: Sova och längta efter fredag och helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback