Valborgsmys hos Gerles

2008-05-01 @ 10:21:19
Valborg startade helt underbart för min  del, nämligen med en skönvidrig massage. Har gått länge med onda axlar så nu var det hög tid att göra nå´t åt eländet. Tänk att nå´t så ont samtidigt kan vara sååå skönt. Känner mig som en ny människa.

På jobbet var det lugnt o skönt o alla barn skötte sig som små änglar.

På kvällen var vi bjudna till familjen Gerle på grill och mys. Det är alltid lika mysigt att träffas och bara umgås. Barnen är så stora o duktiga och bara leker o har kul tillsammans. Manne hade knåpat ihop en tipspromenad åt barnen som avslutades med priser i form av godispåse, så alla blev nöjda och glada.

Ett glas gott rosé blev vårens första och det hade lätt kunnat få slinka ner några till, men hade ju bestämt mig för att köra, så resten av kvällen blev det vatten. (för min del alltså)

En härlig mix av goa vänner, glada barn, massor av god mat och smaskiga efterrätter  får summera valborg för min del. Tänk ändå vad bra man har det när man får vara omgiven av alla de personer som betyder så mycket för en.                                                                                      
                                                                                                       ♥

image650

                                 3 vårfina vänner: Pernilla jag Ciccie

image651

                                                      Magnus och Magnus

image652

              Grillmästar´n Rickard fick improvisera när grillen gick söner

image653

                  2 finfina tjejer, Linnea o Alva som känt varandra sen bebistiden

image654

                                          ...och sockersöta bus-Ella

image655

Manne går igenom tipspromenaden. Alva Linnea o Edvin lyssnar koncentrerat

image656

       Fina Maja gör sig redo för tipsrunda. Olivia o Maja o Linnea kollar läget

           
    mingel               Maja o Olivia        Fru o Herr H           Kvällens värdinna     Mys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback