Fika, igen!

2008-11-25 @ 21:59:45
Ingen har väl kunnat undgå att undertecknad älskar att fika. Och gärna på trevliga caféer.
Så, efter att ha lämnat av 3 tjejer med ett stooort födelsadagspaket till William och hans bowlingskalas, så åkte Olivia o jag in till Linnéstan för en trevlig söndagsfika med lilla familjen Ek och Åsa o Erik. Malin ville på fullaste allvar sitta ute och fika, men där sa jag stopp!
In i värmen blev det till slut och Line bara sov och sov hela tiden. Olivia fick busa med favorit-Jessica en stund innan vi fick susa hemåt och ta hand om alla me&i-gäster.

Idag har jag bockat av en av alla saker som ska ske denna vecka. Vernissage på skolan stod på listan. Massor av fikasugna barn, föräldrar, mor-och farföräldrar, syskon och annat löst folk, gjorde att det nog slogs rekord på massor av folk på liten yta. Uppskattat blev det ialla fall och barnen fick en hel del klirr i fritidskassan. Nice!!



                                Världens finaste lilla tjej!



            Förutom min egen lilla galna guldklimp förstås



                                                 Snygging



                                   Trevligt fikasällskap

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback