Jag önskar mig.........

2008-11-19 @ 20:41:50
Längtar såå mycket till solen och värmen nu. Kanske man skulle försöka hitta en solresa och dra iväg en vecka??
Olivia har fått feber. Men är ändå förvånansvärt pigg. Undrar om det bara är trötthetsfeber? Det märks imorgon bitti.
Idag överraskade Erik med att bjuda på härliga muffins med fluff. Det börjar bli riktigt illa nu, med fika varje dag. Hårdare träning, eller sluta fika?? Hm, hårdare träning får det bli. Vill INTE avstå det lilla goda i livet.
Per idag har vi fikat varje dag sen i måndags: Sånn ja!!!

I måndags hade Olivias förskola vernissage som jag missade pga me&i-träff. Men Cathrine kom med den lysande idén att jag kunde åka tidigare och låta Olivia visa mig alla fina alster ialla fall. Tack Cathrine. Du räddade mitt dåliga samvete!!

Eftersom det snart är jul och det är dags att börja fundera på vad man önskar sig så kommer här en början på min önskelista:

1. Det fina armbandet från m925 med tjejernas namn på. Är såå förälskad i det!!

     

2. Victor och Rolfs flowerbomb. Helt klart den godaste lukt jag känt på länge!

   

3. Stelton brödpåsar  mini. Är sååå nöjd med min stora svarta!!
   
4. Eva Solo-muggar. Kolla in formen! Love them!!

   
Och, förstås, en härlig jul tillsammans med min fina familj!!!! Gärna snö också!!

                                                                      ♥

Nu laddar jag för min date med McDreamy. Natti natti alla fantastiska människor i mitt liv!!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Du är värd varje sak! Säg det till M. Bodypump kl 19.00 imorgon!

CC

2008-11-19 @ 21:22:42

Postat av: pernilla

Låter som en date!!

Och jag ska hälsa Magnus att du tycker det!!

Ses imorgon bästis!!

2008-11-19 @ 22:02:09

Postat av: pernilla

Låter som en date!!

Och jag ska hälsa Magnus att du tycker det!!

Ses imorgon bästis!!

2008-11-19 @ 22:09:04

Postat av: Karin

Skrattar!! Det kunde slutat i fnissattack i dag.. eller jag menar per i dag. Jag behöver inte din önskelista...du vet vad du får av mig...;-) love you.

2008-11-19 @ 22:24:04

Postat av: Annie

Hon gör ju sååå fina smycken!

Hoppas du får dina önskningar uppfyllda ;)

kram

2008-11-26 @ 09:03:29
URL: http://anniestankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback