Nobel, söndagsshopping och adventsmys

2008-11-30 @ 21:41:46
Har varit en intensiv vecka, full av aktiviteter. En trött kropp ville inte fira nobel på jobbet, fast glittrigt och glammigt värre var det. Kul att se kollegorna uppsnoffsade till tänderna.
Lördagen blev lugn och stillsam. Linnea och hennes kompisar gick på Liseberg hela dagen och åkte pendel och buss hem!! En orolig hönsmamma? Självklart, men de klarade resan med bravur.
Sen blev det lördagsmys med bakning av både lussebullar och knäck, Carola sjöng lika ljuvligt som vanligt och en härlig adventsfeeling infann sig hos familjen Hågner, Nilsson, Stenberg.
Idag har dagen varit full av bara trevligheter. Började på stan med en latte på NK, tillsammans med Marie, Helena och Karin. Därefter kom ialla fall min julshopping igång ordentligt. Känner mig såå nöjd med mina julklappsinköp!!
Höjdpunkten på shoppingdagen blev förstås brunchen på In Contro. Massor av god mat och trevlig underhållning från pianotrubaduren (heter det så?) och förstås sällskapet!! Kan inte bli mycket bättre! Tack fina vänner/kollegor för en toppeneftermiddag!

Och nu har vi precis avslutat vår årliga förstaadventsfika tillsammans med fler härliga vänner. Givetvis bjöds det på tjejernas nybakade lussebullar, pepparkakor med blåmögel, hjortronglögg, och massor av annat gott.

Veckan som kommer blir absolut mycket lugnare än tidigare. Har lovat mig själv och andra att ta det lugnt. Sköta om mig själv lite bättre helt enkelt!! Träning, mat och rejält med sömn står på agendan!!

    Ha en härlig första adventssöndag alla fina människor i mitt liv!!! Tack för att ni finns och för att ni bryr er om!!!
                                                                                                          ♥



                                Supersnygga kollegor



                                  Eh, fler  snygga kollegor




                                      Redo för nobelfest





                                               En fin kollega till



                    Och så lite lussebullebak



                       Lovely brunch med fina kollegor







                          Nästan hela familjen Marcko



                             Herr och Fru Hemmingberg



                                        Ciccie o Åsa



                                            Fru Gerle



                                      Ella Linnea Linnea






                                        Värdinnan själv



                               Full fart på lussebaket


Kommentarer

Postat av: H

tack för det kortet älskling...måste vart ett av de bättre på mig??!!

kram

2008-11-30 @ 22:18:14

Postat av: H

tack för det kortet älskling...måste vart ett av de bättre på mig??!!

kram

2008-11-30 @ 22:18:40

Postat av: Anonym

tack för det kortet älskling...måste vart ett av de bättre på mig??!!

kram

2008-11-30 @ 22:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback