På benen igen

2008-11-13 @ 11:27:39
Blä och fy! Äntligen är jag på benen igen efter att ha mått pyton sen i tisdags. Tror faktiskt att vi blev matförgiftade, jag o Ciccie. Nog pratat om det.
Vi hade ju en härlig helg i Danmark och i Lund tillsammans med Mia och Emil. Hade ju kunnat gå i evighet i Köpenhamn, men vi kom dit rätt sent och att gå med Olivia i affärer där det flockas tusentals människor, det är verkligen ingen hit. Men lite hann vi shoppa trots allt.
Sen blev det skönt mys hemma hos Mia o Emil resten av tiden. Tror att de njöt av tystnaden när vi stängde dörren bakom oss. Det hade ialla fall jag gjort!!

Resten av veckan har ju som sagt mest varit sängliggande. Har hunnit läsa ut Läckbergs Sjöjungfrun. Gick hur snabbt som helst. Tips på vad man kan läsa nu, någon?
Är vääldigt ledsen att jag missade Maries mumsiga cupcakes. Jag hoppas och ber att det finns en liiiten sparad till mig, please!



                    Lunch på tåget över till Köpenhamn





                                        Fina faster Mia



                                   Lovely Köpenhamn





                 En good smoothie på HardRock Café






                                              Ett trött gäng









Kommentarer

Postat av: Marie

HM... ska se vad jag kan göra men det blir nog svårt! Du får nog nöja dig med fredagskaka imon och kanske ett recept!! XX

2008-11-13 @ 12:22:44

Postat av: mia

Vi saknar er, tro inget annat/ kram og hälsa

2008-11-13 @ 13:51:41

Postat av: pernilla

Marie, jag tar gärna receptet.



Mia, vi saknar er också. Vi kommer gärna snart igen. En ordentlig shoppingtur i vår kanske??

Kramar

2008-11-13 @ 15:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback