Tisdag morgon

2008-11-11 @ 06:56:43
Sitter och väntar på barnen med en sovande Erik bredvid mig. Skönt med lite sällskap så tidigt på morgonen, även om han sover då!
Längtar! Längtar till solen och värmen, Längtar till första glöggen. Längtar till after work med Ciccie o Pernilla. Längtar efter brunch, bio och middag med Marie, Helena o Karin.
För då känns inte jobbet så trist och tråkigt som det tyvärr just nu är. Inte med barnen, jag älskar min klass. Men sättet man blir behandlad på. Trist!! Och tyvärr smittar humöret av sig på alla runtomkring. Vi behöver ladda om våra batterier, helt klart!
Jag är såå glad och tacksam över att ha så fina kollegor/vänner omkring mig. Annars hade jag bytt jobb för länge sen. 

                                                                                                            ♥

Kommentarer

Postat av: Karin

Du laddar definitivt mina! Du ska få en jättefin julklapp av mig i år... någonting med snabel... love you.

2008-11-11 @ 17:09:15

Postat av: PB

Snabel...hmm jag undrar jag. Vad tror du Marie?

2008-11-11 @ 20:59:02

Postat av: Marie

Med dem två så vet man aldrig.. ibland är de prydare än prydast.. och ibland, rätt så ofta faktiskt, riktigt vulgära! Så jag tror vad jag tror ;)

2008-11-11 @ 21:18:27

Postat av: pernilla

Hahahahaha!! Karin, jag ser fram emot att få tuta omkring i snabeloutfit!! Helena o Marie, det är eran fantasi som tror nå´t annat.

Kramar

2008-11-12 @ 11:07:09

Postat av: Karin

Prydare än prydast och sen vulgära!! What!? Tro ni vad ni tror... vi vet! Det blir inga julklappar alls till er med sådana tankar ;-)

2008-11-12 @ 21:38:06

Postat av: Marie

Va! Hade du tänkt köpa julklappar till oss? Snällt! Då får vi se till att shoppa lite i helgen... jaja, det kan H göra på söndag morgon när jag slappar på rummet med roomservice i sängen! GÖTT!

2008-11-12 @ 22:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback