Välkommen till världen

2008-11-13 @ 15:52:15

GRATTIS GRATTIS GRATTIS  till J och M som har blivit stolta föräldrar till en liten tjej. Längtar efter att få gosa och mysa med en liten bebis igen!!!
Det känns som 100 år sen tjejerna var så små och nu håller man på att bli tonårsmamma. Hur galet känns inte det då? Jag var ju själv tonåring alldeles nyss, eller?!
Ikväll ska Linnea o hennes kompisar träffa hockeykillarna igen. 96:or till på köpet. Bowling står på programmet och jag kan bara stå och se på hur min lilla tjej helt plötsligt inte behöver mig lika mycket som förr. Kompisar är viktigare just nu. Och förstås, precis som det ska vara. Men ändå!!!!

Häromdagen sa hon till mig: "Mamma, när ni köper smink, eller andra grejer till mig, så köp INTE Hello Kitty.grejer, ok?"
Hm, får nog börja inse att hon börjar bli stor. Men vi har ändå härliga mysiga stunder när hon kryper ihop hos mig och ofta får man höra "Mamma, jag älskar dig!"
Tänk att man kan ha så mycket kärlek till sina barn, och ändå finns det kärlek över till alla andra också. Underbart!!!

                                                                                                      ♥


Kommentarer

Postat av: h

härligt att höra att du lever. Visst e det uuuunderbart med en eklandabeeeeeeeeeeebis!! Hoppas jag får pussa på den lilla snart!

visst är det hemskt när de blir stora men ändå. Kanske du och Mangan ska skaffa en liten kärlekskotte?

Vi syns väl imorgon? Puss

2008-11-13 @ 21:02:11

Postat av: pernilla

Näpp, inga fler bebbar här. Får gosa med lill-tjejen istället. Och med dig=)

Ses imorgon

Kramar

2008-11-13 @ 22:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback