Agda 80!

2008-10-31 @ 19:15:32
Så kände jag mig idag efter skridskoåkningen med jobbet. Och då hade jag bara åkt extremt lugnt och fint. Men det är väl bara att inse att åldern börjar ta ut sin rätt.
Efter värktablett och utslagen i soffan åkte jag till slut hem, satte mig i ett varmt bad (som Magnus fick hjälpa mig upp ur) och tack och lov fanns en akuttid hos naprapat.
Fy fasiken vad otäckt det är när han ska knaka till ryggen! Och vilket träningspass man fick. Var totalt slut och genomsvett efter mitt besök. Men nu känns ryggen mycket bättre. Ett tag till!  Och jag har lovat mig själv att inte slarva med stretch och core-övningar i fortsättningen!

Vill ju så gärna åka in till stan och träffa Monika som är på besök. Får åtminstone göra ett litet försök, fast festa blir det inte som det var tänkt från början. Det blir till att ta bilen!

Ha en skön fredagskväll och se upp för häxor och monster!

Kommentarer

Postat av: Karin 20

Vi ses imorgon Agda! Jag längtar!

2008-10-31 @ 20:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback