Lovely fredag!

2008-10-03 @ 22:04:22
Började redan vid förmiddagsfikat! Kladdkaka som fredagskaka! Kan det bli bättre?? Äääälskar kladdkaka! Sen har dagen bara flytit på. Karin o jag har kopierat typ 1500 sidor papper till barnen. (sorry regnskogen) Efter jobbet drog jag in till stan. En shoppingeftermiddag helt för mig själv var hur trevligt som helst. Känns i plånboken också!! Fikade med Karin o Åsa o en god kopp latte på NK. Därefter blev det bröllopspresent-shopping. Vi ska ju på bröllop imorgon. Yeay!! Vi är mycket nöjda med presenterna, Åsa och jag!! Kan ju inte avslöja vad vi köpte. Än!

Fick en trevlig överraskning när jag kom hem och läste mail från me&i. Har vunnit 700 kronor att shoppa för i septembertävlingen. Har sålt för mer än 50000 kronor!! Helt galet! Kul, men galet!! Tjohoo, här ska shoppas!!!

Karin, hoppas ni fick en trevlig biokväll, du och Karin, och att ni orkade fortsätta ut efteråt!! Blev du pacad??

Marie, hoppas er kväll på stan också blev riktigt lyckad!!

Här är det myskväll med Dobidoo, räkor och en speedad Olivia som har fastnat i vinkelvolten!
Linnea och Magnus åker till Tranås efter Linneas tjejkväll med Pizza och tjejerna i klassen. Hoppas de har det msyigt o kul. Imorgon får familjen Marcko tampas med lill-monstret, som faktiskt är helt underbar just nu. Vi njuter så mycket vi kan.
Ska få till en Bodypump imorgon också är det tänkt. Heja mig!

                         Nu krävs en hel del skönhetssömn om partypinglan ska vara på topp imorgon!!!
                                                     Ha en härlig fredagskväll alla underbara!!

                                                                                            ♥

Kommentarer

Postat av: Karin

Grattis till vinsten och jätteförsäljningen! Du är superduktig! Vi hade en toppenkväll igår och ja... lite pacad blev jag. ;-) Hoppas ni får en fantastisk dag tillsammans med J och M. puss

2008-10-04 @ 11:41:39

Postat av: Marie

Med alkohol brukar det bli lyckat.. eller hur ;) X

2008-10-05 @ 10:29:42

Postat av: Annie

Grattis till vinsten, superkul!! Jag mailar snart lite hemligheter till dig ;)

2008-10-10 @ 09:21:51
URL: http://anniestankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback