Sköna söndag!!

2008-10-19 @ 21:42:22
Hann med det mesta som stod på dagens agenda, men inte allt. Bullarna blev bakade och supergoda. Nya fina fiskar simmar omkring i vårt akvarium. Vi kollade hus som inte var som vi trodde, tack och lov. Magnus S och Linnea hade lite härlig pappa-dotter-tid, och kollade Mamma Mia på bio, Mys! Familjen Hemmingberg var här och åt en god söndagsmiddag. Desserten ratades av barnen. Och jag vet, frukt är INTE godis, men med grädde och vaniljkesella trodde jag att det skulle gå ändå. Icke sa nicke. Den goda fruktsalladen fick vi vuxna äta upp själva.

Hade ju tänkt ta mig runt Sisjön med Magnus och Olivia, men min stackars kropp har alldeles för ont så det får bli en annan dag.
Imorgon blir det bodybalance, så får jag förhoppningsvis stretcha ut det onda lite grann.

Nu funderar jag på att ta ett skönt bad för att mjuka upp kroppen lite, eller faktiskt sova och vakna pigg och redo för en ny, härlig vecka med fina kollegor!!!





                     Bulle och mjölk, kan det bli mycket bättre?

Kommentarer

Postat av: Marie

Tar du med några imon till mig ;) Fasen va gott det ser ut! X

2008-10-19 @ 21:52:15

Postat av: Karin

Vilka tjusiga bullar! Jag har ju inte druckit kaffe i det nya fina köket ännu så spara någon bulle. Sakna mig imorgon ;-) Vi ses på tisdag! kram

2008-10-19 @ 22:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback