snö!

2008-10-30 @ 20:47:32

Har precis kommit hem från ytterligare en me&i-träff. Tänk vad många trevliga människor det finns överallt! Varje gång jag är iväg får jag en så´n härlig kick. En kick av trevliga människor, trevliga hus, gott fika, nöjda kunder. Det är nästan som efter träning, när man är full av energi och bara vill ta itu med tusen saker på en gång.

Just nu drömmer jag om att få ett trollspö som ger mig huset i Solängen som jag vill ha. Och att vi får massor av pengar för det här huset, att någon svingar trollspöet och vips! är allt fixat som måste fixas för att överhuvudtaget  kunna visa huset i någorlunda schysst skick.
Hm, drömma får man ialla fall göra och det gör jag!!

Pratade precis med pappa som berättade att det snöar i Mjölby! Helt otroligt.
Karin, imorgon hoppas jag att vi får se lite av den glada, härliga, mysiga Karin. Please!
Åsa, jag försöker gärna få in en ny fika till helgen.
Ciccie, du får en stor kram av mig och imorgon tänker jag på dig lite extra, jag lovar!
Nu ska jag fikamysa med familjen hade jag tänkt!
                                                                                    Kramar


Kommentarer

Postat av: Karin

Jag ska göra mitt bästa och bara sprida glädje imorgon! :-) Love you.

2008-10-30 @ 21:29:21

Postat av: Åsa

Kul! Ser fram emot det!

Kramar

2008-10-30 @ 23:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback