Vilken fru-hippa!!!!!!!

2008-10-12 @ 19:09:51
Prick klockan 12 befann jag mig med min väska och mobil vid poseidon. Får ett meddelande: Gå in till receptionen på konserthuset och fråga efter konserten "naken nudistpolka med mrBig i huvudrollen på tvärflöjt?! Lämna ifrån dig väskan och vänta på vidare instruktioner. Jaa, så det vara bara att göra som man blev tillsagd. Nästa uppdrag blev att shoppa något för 300 kronor på H&M, där fick jag fyra bilder att välja på. Carrie, snygg som vanligt, Miranda i svart klänning, Charlotte i ett litet rosa fodral, eller Samantha i typ underkläder!! Den gick ju fetbort direkt. Snälla expediter hjälpte mig att hitta en outfit som skulle godkännas med mms i provhytten.

Nästa uppdrag: Gå till Scandic Rubinen och flirta till dig en drink i sann sex and the city-anda. Tack för den!!  En gullig bartender log vackert och bjöd på ett glas GT (eller var det vatten) med citron och is. Lätt som en plätt. Nästa uppdrag: gå till 7/11 vid Valand och fråga efter en leverans från sex och skönt. Hm, då började jag faktiskt hata mina kära vänner och kollegor för ett kort ögonblick!  Tjejen i butiken log brett och ropade HÖGT in till sin kollega: "Linus, har vi fått en leverans från sex och skönt???" Haha, jättekul!!!

Sista uppdraget blev turistinformationen. "Hej, jag är från MJÖÖÖÖÖLBY och bor på hotel Avalon, men jag saknar lakan, kan ni hjälpa mig?" Fniss, fniss från alla i butiken.
Sen fick jag härlig lön för mödan: En fantastiskt god lunch med härliga kollegor/vänner på Avalon. Där satt de allihop, Annie, Mersiha, Camilla, Ciccie, Karin, Marie och Helena.

God ceasarsallad och gott rosé till gjorde mig lugn och avslappnad. Tack och lov! För sen kom nog den riktigt jobbiga utmaningen: bli sminkad och fotograferad i värsta top model-andan. Svårt, kul, häftigt, det finns massor av känslor och ord för detta. Av alla 100-tal bilder som togs såg jag en som jag faktiskt blev nöjd med. Ska bli såå kul att få se det färdiga resultatet!!

Därefter drog vi hem till Karin där det fixades god middag, mer att dricka, (fast då drack jag vatten) efter alla glas jag hällde i mig hos fotografen, Malin och Jessica dök helt oväntat upp och gjorde oss sällskap en stund. Fina nygifta brudarna!
Partystämningen ökade i takt med volymen och sen drog vi förstås in till Tranquilo. Hur mycket folk som helst. Massor av dansanta män att snurra sina lurviga med och starka mojitos från Andreas. Inte konstigt att man är trött idag!!!
Hade förstås en helt fantastisk dag med alla härliga tjejer. Jag älskar er trots allt era små svin!!!!!!

                                                                                       Love Ya!!



                                   Partypinglan är på topp!!



                                Kvinnan med attityd, Mersiha!!





   Inövad pose från eftermiddagen eller?. Min fina Ciccie o jag



                         ai caramba, vilken partybrud!!



   



                                            Sicket gäng!!!



                                Vackra Cecilia i snygg pose



         Ett skönt gäng partypinglor. Jag, Ciccie o Camilla



       Vad vore Tranquilo utan dessa herrar?? INGENTING!!!



Kommentarer

Postat av: Annie

Såg bilderna hos Karin! Snygg!!! Du om någon är ju en TopModel ;)

puss på pannan!

2008-10-17 @ 09:10:13
URL: http://anniestankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback