Avskärmad!!

2008-09-15 @ 17:12:52
Så känner jag mig. Totalt avskärmad från verkligheten. Nu har vi varit utan internet och telefon i en vecka!!!! Därför är mina uppdateringar totalt borta!
Lovar att visa upp vårt fina kök, och massor av annat när datorn behagar funka igen!!

Den här veckan ser ut att bli lika hysterisk som förra. Ialla fall när det gäller me&i-träffar. 3 dagar på raken är inbokade, men då avslutar jag ialla fall hos bästis-Karin!!!
Nu har jag precis haft samtal med Eklandas absolut snyggaste pappa!!!! Marie, var var du? Du skulle ju vara min sekreterare!!! Allt ska man sköta själv!!!!

Helgen var lugn med en tripp till Växjö o till Fredrik o Tinas alldeles nybyggda hus. Vill också ha!!! Tror att solen har lyst precis överallt utom i Växjö. Så dit tänker jag ALDRIG flytta!!!

En snabb kik in hos Farfar Sven på vägen hem och sen var den helgen gjord.
Om jag överhuvudtaget ska få till någon träning så fick det bli en joggingtur till jobbet imorse. Och snacka om att det var ett tag sen jag rörde på mig. Jesus vad jobbigt det var!!

Nu ska jag snart hem till en kräkig Olivia, eller, hon har kräkts en gång på dagis, sen har det varit hur lugnt som helst. Men Karin, för din skull är jag hemma imorgon också. Ifall.....

                                                                                               ♥

Kommentarer

Postat av: Karin

Tackar darling... Skit också, jag skulle varit din sekreterare idag! kram

2008-09-15 @ 20:00:17

Postat av: Marie

Går bra att säga till efteråt.. tror nog att du ville vara utan sekreterare du ;)

Nästa gång ÄR jag med, med det mötet hålls utan ex!!

kram kram

2008-09-15 @ 20:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback