Första träffen

2008-09-02 @ 12:59:52
gick ju strålande bra, tror jag. Det kändes bra ialla fall. Var hur nervös som helst innan, men när jag väl satte igång kändes det helt ok. Vad jag pratar om? Första me and i-träffen förstås!! I Mjölby, hos barndomsbästisen Pernilla. Hanna o Jenny A var med som stöd också, så då kändes det jättebra!

Men innan träffen hann Olivia o jag med att mysa med Jessica, Lilly, Isak o Noah. Inga män var med denna gång, så vi fick massor av härlig egentid. I ett svagt ögonblick var vi på väg till parken, Jessica o jag, men tröttheten tog över, så vi kröp ner i sängen o kollade Pearl Harbour istället. Sicka partypinglor!!!

Pappsen fyllde ju år också, så det firade vi under lördagen med mammas självklara marängtårta!

Idag får Olivia o jag hålla oss hemma eftersom någon elak bakterie vägrar ge sig av och ett liiitet, liitet sår har blivit ett SUPERSTORT sår istället. Läskigt värre!! Så besök hos läkaren o på apoteket har stått på dagens agenda. Nu blir det mys i sängen o Scooby doo på dvd.
Senare ska tjejerna fixa till håret. Äntligen. Olivia ser ut som ett rufstroll.

                                                                                   Kramar



      En hel hög med sötnosar: Isak, Lilly, Emelie, Olivia o Noah



                                         På besök i stallet





        En hel hög med fina galningar: Vilda, thomas, Saga o Olivia



                                Pernilla o Jenny kollar kläder



Hahahaha!! Tack snälla Thomas för att du ställde upp som modell. hade velat se dig i sköldis-kalsongerna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback