Fredag? Igen?

2008-09-05 @ 11:01:41

Fredag. Igen! Så skriver jag nog varje fredag, men det är så det känns. man hinner knappt blinka så är det fredag igen.
Har haft min andra me&i-träff och det börjar kännas riktigt bra. Hade väl tur med tanke på att gästerna var lika galna i kläderna som jag är, så det var liksom lätt att sälja in plaggen då. Har kommit på vad bra det är att få kika in i olika hem också, för man blir såå inspirerad över olika lösningar. Nu vet jag precis hur jag vill att vårt golv ska se ut, och trappan! Nu ska det bara bli gjort också!!!

Linnea var tydligen supernära att göra sitt första mål igår. Synd att hon missade, men ändå bra, för jag vill ju vara där när hon sätter den. Förstås!!!

Idag har vi varit på vårdecentralen igen o lagt om Olivias sår. Hon stegade in med stora steg o fram till kassan: "Hejsan hejsan, nu är jag här igen!" Tjejen i kassan:"Hej lilla prinseesan, vad heter du?" Olivia: "Kommer du inte ihåg det, jag heter ju Olivia"! Tjejen: "Javisst ja, så var det ju, jag trodde nog det, men va inte säker" Låång blick från Olivia!! Vet inte ALLA vem hon är????

Nu ska jag ägna dagen åt att bara vila, proppa i mig en massa nyttigheter så att Karin och jag kan få en härlig kväll på Hällsnäs. Har sett fram emot detta så länge nu, så då får ju inte en liten förkylning sätta stopp för det!

Min favorit i kollektionen. Monstertunikan. Har man ett litet monster så är den ett måste!!!!!

 
                                                                                                      ♥


Kommentarer

Postat av: Annie

Monstertunikan är ju såå tuff! Hade jag haft en tjej så...tur det finns mera monster att välja på ;)

2008-09-08 @ 09:57:16
URL: http://anniestankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback