Me&i-torsdag

2008-09-25 @ 22:28:24
Den här veckan har jag bara haft en me&i-träff och det har känts väldigt skönt. Har passat på att umgås med min familj och försökt att komma igång med träningen.
Har ju lovat mig själv att INTE fika på träffarna, och hittills har det gått rätt bra. En kopp te och smörgås på sin höjd, förutom hos Karin i förra veckan då jag slarvade lite. MEN ikväll...kunde INTE motstå jordens godaste morotskaka. Egentligen ska man väl då avstå från fredagsfikat på jobbet imorgon, men det beror på...Snacka om att ha taskig karaktär!! Jaja, imorgon blir det ialla fall en joggingtur till skolan, så samvetet lättar lite.

Linnea har spelat match, sista hemma-matchen. Tyvärr förlorade tjejerna med 1-0 och Linnea var tydligen sååå nära att göra mål. Igen! Snart sitter den!

Fan, vad det kliar på kroppen. Olivias jä..a svinkoppor smittar ju som pesten så nu går man här och ser ut som nån spetälsk äckelpelle. Fy!! Får nog lyda Helenas råd och ringa doktorn efter lite meducin.

Imorgon är det fredag och ÄNTLIGEN ska Ciccie o jag komma iväg på after work. Ska bli så härligt och trevligt hoppas jag. Vi gör ett nytt försök på Swedish Taste och spanar in om Per är på plats denna gång. Sen tror jag nog att vi avancerar uppåt avenyn. Eller? Chansen är stor.
Någon som vill göra oss sällskap? Ni vet var ni hittar oss, tror jag=)

Nu blir det en lång skön dusch och sen natti natti.



                 Har nån missat att jag längtar tillbaka till värmen??
Hade inga andra kort på veckans händelser så ni får en längtan-bild istället

Kommentarer

Postat av: Helena

ville bara skicka dig en "tänker på dig" kram igen...Hoppas helgen varit lugn och skön. Och att du hade en härlig utekväll på krogen!

Vi syns på måndag

Puss puss

2008-09-27 @ 20:17:18

Postat av: pernilla

Tack vännen,



Jodå, jag lever igen ialla fall=)

Har pratat med pojkens mamma också, och allt är väl med honom. Inget brutet ingen hjärnskakning. Tack och lov!!!



Stora kramar

2008-09-27 @ 20:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback