På besök i det förflutna

2008-09-06 @ 17:30:32
Vilken nostalgitripp!! Karin och jag hade ju date på Hällsnäs igår kväll. Hällsnäs tillhör mitt förflutna. En STOR del av det förflutna. Men oj, vad mycket känslor det väckte att få vara där igen.
Vi började med att mysa ner oss i varsin fåtölj med ett gott glas champagne. Därefter blev det en lång rad av goda smaksensationer både när det gäller mat och dryck. Förrätter, mellanrätter, varmrätt och dessert. Och allt detta med goda, underbara viner till. Kan väl säga att man inte var spiknykter när vi lämnade stället.

MEN, höjdpunkten denna kväll, förutom mat, dryck och mitt trevliga sällskap, var ändå när grabbarna dök upp. MY god!! Jag trodde att hjärtat skulle hoppa ur kroppen på mig. Såå stora och såå fina!!! Jag blev alldeles varm i kroppen. Sist jag såg Samuel och Alexander var de 4 år. Idag är de 13!!!! Mina killar!!! Hade lovat mig själv o alla andra att INTE säga: Vad stora ni har blivit! och det gjorde jag inte heller! Istället sa jag, vad fina ni är!!! För det var dom, sååå fina!!!
För er som inte fattar vilka jag pratar om: Jag var dagmamma till killarna när Linnea var liten. Deras mamma var sjuk o istället för förskola fick de vara hos mig.

Karin och jag hade en supertrevlig kväll och jag är sååå tacksam för att vi fick till den här kvällen.
Vi avslutade med en taxi in till stan där vi mötte upp kollegorna, men min kväll var redan gjord, så jag åkte hem nöjd och glad en liten stund senare!!!
Tack Karin för en helmysig kväll!! Nästa gång blir det kaffestugan på Råda!





                                Superfina killen Alexander



          och en superfin kille till, Samuel. Och så Karra förstås



                                      Min fina tjej dök också upp!!



                                        Många glas blev det



                 Massor av skratt, vin o mat blev det denna härliga kväll



En sväng på Respekt fick avsluta kvällen tillsammans med kollegorna



                              Partypinglan Camilla strålande fin



                                En hel hög med partypinglor



                                          En blivande polis???



                               2 nöjda, lyxiga partyprinsessor
                                                        ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback