Piss-förkylning

2008-09-04 @ 14:57:12
Jaa, så känner jag. För huvudet dunkar och jag snorar HELA TIDEN!!! Har inte tid att vara sjuk!. Ikväll är det dags för ny me and i-träff så nu får jag proppa i mig piller för att klara av det. Känns sådär. Men det blir nog som på vårt trevliga föräldramöte igår. Man är käck o trevlig en stund, och när man landar hemma är man totalt utpumpad.

Olivia stackarn lider av sina sår, det svider och kliar, så inatt har vi inte sovit speciellt mycket. För att lindra det värsta svidet, blev det en nattlig dusch och  ny omplåstring. Nu hoppas vi att medicinen snart fixar bort det värsta.

Ikväll spelar Linnea match borta mot Eriksberg. Heja Linnea! (tror att hon är rätt glad över att den skrikande tjoande mamman inte kan komma ikväll)

Imorgon är det fredag! Och jag ska banne mig bli frisk tills dess. Vill INTE gå miste om Karins och min trevliga middag på Hällsnäs!! C-vitaminer, te, piller och sömn!! Är väl bästa medicinen för att bli frisk snabbt, eller??!!

                                                                                                   ♥

Kommentarer

Postat av: helena

Krya på dig kära lilla du!

Förstår att du inte kommer imorgon heller...Hoppas iallafall att du känner dig piggare imorgon och att du o karin får en helmysig kväll. Det är ni värda båda två!!!

Puss

2008-09-04 @ 21:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback