Tjejmiddag

2008-09-02 @ 13:10:12
Igår efter jobbet var vi hembjudna till kollegan Marie. Hennes syster säljer också kläder, fast ett franskt märke, så det måste man ju spana in. Superfina kläder till tjejer o killar, stora som små.
En smarrig skaldjurspaj och en ännu smarrigare citron/limepaj bjöds vi på. Och många härliga skratt, förstås!! Och det tål att upprepas, det är inte svårt att gå till jobbet när man har så härliga kollegor omkring sig. Ni är HELT fantastiska!!!
Efter tjejmiddagen drog Linnea o jag iväg till annie, i ösregn och höstrusk. Fy vad jag inte vill ha mörker och höst framför mig!!! Mysigt var det ialla fall att få en stund för oss själva, jag o Linnea. Hon börjar bli stor, min tjej, det märks när vi pratar. Ibland är det svårt att låta bli att småle. Underbara unge!!!



                      Skyll er själva. Jag visar den ändå!!!



                          Får väl vara nöjd med 2 av 3

                Tack Marie för god mat och en mysig kväll!!


Kommentarer

Postat av: Helena

Vem är den konstiga människan som är med på bilden? Ja, hon som sitter bredvid Karin! Tråkigt att inte kunna ställa upp på ett enda av korten!

Hoppas lilltjejen mår bättre och att vi ses snart igen. Är tyvärr ytterst tveksam om fredag men vi får väl se när vi möts igen. Allt kan ju ändras!

Puss min fantastiska kollega!

2008-09-02 @ 21:05:42

Postat av: Helena

Vem är den konstiga människan som är med på bilden? Ja, hon som sitter bredvid Karin! Tråkigt att inte kunna ställa upp på ett enda av korten!

Hoppas lilltjejen mår bättre och att vi ses snart igen. Är tyvärr ytterst tveksam om fredag men vi får väl se när vi möts igen. Allt kan ju ändras!

Puss min fantastiska kollega!

2008-09-02 @ 21:06:09

Postat av: Rebecca

Ni gillar att visa er på bild? Haha

2008-09-02 @ 21:14:04
URL: http://rebcca.blogg.se/

Postat av: Marie

Tack själv! Du får komma tillbaka när du vill... bjuder gärna på vin nästa gång ;)

2008-09-02 @ 22:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback