Äntligen!!!!

2009-04-22 @ 18:40:28

Har fått veta att jag äntligen får följa med min klass upp till ettan. Jag känner mig som världens lyckligaste person just nu! Dels för att jag har en suveränt fin klass, som bara kan bli bättre och dels för att man efter alla års slit med studier och nya 6-åringar, ÄNTLIGEN får skörda frukterna av det grundarbete man gjort. Kan inte bli mycket bättre. Hade ju lovat att fira med bubbel den dagen jag fick veta, men en sjuk man gör att det får vänta till helgen. Är han inte frisk då så firar jag själv!!! Nå´n som vill hjälpa mig??

Annars har veckan varit full av utvecklingssamtal, besökt nya 6-åringar (som jag nu med varm hand överlämnar åt annan kollega. Sååååå skönt!!!) Nu kan jag helt koncentrera mig på min härliga klass, utan en massa annat som stör. Nice!
Utvecklingssamtal är trevligt och bra på alla sätt och vis, men  tar en himla massa kraft och energi. Träningen är sådär just nu, men ikväll ska jag försöka få till en liten runda runt sjön.
Om nu Annie, jag o Marie ska springa tjejmilen till hösten, så MÅSTE jag börja träna nu!!! Eller förresten, inte OM, utan NÄR! Någon som är sugen på att hänga på??

Snart har hela april gått och vi kommer in i min favoritmånad maj. Inte bara för att jag fyller år, utan för att den brukar komma med sol och värme! Sen blir den ju inte sämre i år när man ska på 50-års fest. Här ska dansas och kalasas hela natten lång. Åtminstone lyckades vi med det på Anna-Lenas 40-års fest. Så, favorit i repris hoppas jag!

Sen längtar jag ju jättemycket efter Jessicas o Stefans logdans (fest) i juni också. ska bli sååå kul att festa loss med fina vännerna. Nu finns det inga ursäkter tjejer. Barnen är stora så nu jäklar festar vi  loss ordentligt. Det räknar jag kallt med!!!


Nu: Lasagne (dock inte mammas underbara)


Kommentarer

Postat av: Karin

Eehh.. någon är visst partysugen och INTE gravid! Ha ha ha haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Du vet att jag hemskt gärna hade firat med dig kompis. Dämpa nu inte sötsuget med alltför mycket rosé... Ses imorgon. kram

2009-04-22 @ 19:59:07
URL: http://karinkristina.blogg.se/

Postat av: Marie

Tyvärr Pernilla är jag upptagen JUST den helgen när tjejmilen är, sorry! X

2009-04-22 @ 20:01:02
URL: http://missmlovely.blogg.se/

Postat av: Anonym

Grattis, grattis.. det är du väl värd og detta måste vi fira

Kram og ses

2009-04-23 @ 12:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback