Kan man bli sjuk av trötthet??

2009-04-15 @ 21:06:09
Linnea kom hem från Stockholm igår kväll. Hon hade vaknat halv 12, sov 2 timmar i bilen och kunde med andra ord inte somna förrän klockan var närmare 2 inatt. Och då fick ju förstås inte jag heller sova!! Gäsp! Kom hem från jobbet med ont i hals o huvud och totalt orkeslös. Kan det bero på att jag är sååå vansinnigt trött??

Nu har även alla utvecklingssamtal dragit igång med en smäll! Så, nu har man suttit hemma med massor av IUP-underlag och funderat på vad de små 6-åringarna är bra på och vad de ska bli lite bättre på.  Och jag som lovat mig själv att allt jobb ska stanna på skolan. Pyttsan!!!

Nog med gnäll. Nu: Gray´s.  Tack o lov!!

Sen: SOVA!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback