Min fantastiska bästis-kollega....

2009-04-16 @ 22:47:30
...förgyllde min eftermiddag mitt i alla utvecklingssamtal genom att dyka upp med en stor latte och en god smörgås från Espresso House. När jag som mest behövde det!!!!!!! Tack så hemskt mycket superduperbästiga Karra!!! Kunde sitta ute i varma solen och njuta en stund av macka, kaffe o trevligt sällskap inna det blev dags för nästa samtal. Snacka om rullande band-principen.
Men jag klagar inte egentligen. Har helt underbara barn och fantastiskt trevliga föräldrar så samtalen går som en dans!
Efter jobbet susade jag fort hem för att ladda om för me&i-träff. Var ett tag sen nu, så jag kände mig lite ringrostig. Men fina kläder säljer sig själva, så träffen blev både lyckad och trevlig.

I helgen blir det en snabbtripp upp till Mjölby, och ännu en träff. Denna gång hos Pernilla. Heja Pernilla, det verkar gå som en dans med inbjudningarna. Ska bli kul att få träffas en stund igen!
Den här gången blir det bara jag o Olivia som åker. Magnus jobbar och Linnea släpper vi av i Tranås på vägen. Får passa på att ta en snabbfika med ex-svärmor o ex-svärfar.

Nu: Sängen!

Kommentarer

Postat av: Karin

Så lite så hjärtat! kram

2009-04-19 @ 12:57:42
URL: http://karinkristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback