Sömnfattig

2009-04-18 @ 21:33:57
Jaa, så kan man nog säga just nu. Efter en natt med en kräkandes Olivia var 20:e minut till halv 8 imorse så ligger man lite back med sömnen, helt klart! Tack och lov är hon på benen igen, mer eller mindre. Matlusten tar väl någon dag till innan den kommer tillbaka, men annars sprallas det som vanligt igen. Nu väntar man bara på att själv börja, men...so far so good. För mig och Linnea ialla fall. Magnus mår lite sådär!

Nog om det. Helgen blev ju allt annat än det var tänkt. Tanken var ju att åka till Mjölby och Pernilla för en nice me&i-träff. Icke sa nicke. Men istället fick jag en dag i solen med en bra bok, en god kopp kaffe och givetvis lite gott rosé framåt kvällen. Sämre kan man ha det!

Kvällen har jag och tjejerna ägnat åt spel och mumsat vattenmelon. Nu börjar John Blund strö sömnpulver över ögonen så det blir till att knoppa tidigt ikväll.

Hoppas hoppas att vi andra klarar oss!!!!!!! jag behöver sova!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Postat av: Karin

Stackare!!!! Och du vet att jag jag om någon verkligen menar det... Hoppas att vi ses på måndag.. men det är helt ok om du stannar hemma ;-) puss puss

2009-04-19 @ 12:58:49
URL: http://karinkristina.blogg.se/

Postat av: Anonym

Hahahaha, jag visste att du skulle säga det. Men nu är hon på benen igen, vildare än någonsin och jag känner inte ett dugg.

Hoppas vi ses imorgon

Kram

2009-04-19 @ 13:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback