"En kopp sprit, tack!"

2009-08-02 @ 22:15:15
I fredags firade vi Åsa som fyllde 35 år. Hurra hurra!!
Överraskade med lunch på Avalon och trevligt sällskap (Hoppas vi hon tyckte) i form av Familjen Ek, Camilla o vår familj.
Trevligt trevligt trots regn o rusk ute och isbjörnar som gick på Avenyn, nästan!
När vi beställde dricka frågade den något torra och tråkiga servitören vad Olivia ville dricka, och fröken svarade då högt och tydligt: En kopp sprit, tack! Alla vi andra skrattade och insåg humorn men inte servitören!!! Hahahahahaha, ja herregud vilket barn man har!!! Man vet aldrig vad som flyger ur munnen på henne.

Nu räknar jag ner timmarna innan allvaret börjar igen. Jag bävar för morgondagen, ställa klockan, stiga upp tidigt när övriga familjen får tryna vidare och hasa sig iväg till jobbet igen. Slut på slappardagarna!!

Fick till en urskön löparrunda ikväll. 50 minuter höll jag på att kuta omkring och känner mig toknöjd med mig själv!
Nu har jag mumsat västerbottenpaj, druckit ett glas rött (bröllopspresent från fina bror o Monika förra året) och slappar i soffan med ljus. Det är ju jättemörkt ute redan. Suck!!

Bästa med imorgon: Att man har så fina kollegor omkring sig. Tack och lov!!!!! Ses snart hörrni!!



                            Fina födelsedagsbarnet Åsa





                              En nöjd blivande fadder

Kommentarer

Postat av: Åsa

Jag tyckte ABSOLUT att det var trevligt sällskap! Tack än en gång för den underbara lunchen!

Kram

2009-08-05 @ 19:52:49

Postat av: Annie

Bästa kommentaren på länge! ;)

2009-08-09 @ 13:03:19
URL: http://anniestankar.wordpress.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback