Hjälp! Mina barn börjar bli stora!!

2009-08-24 @ 22:20:27
Olivia har fått sina första lösa tänder. Nu finns ingen återvändo. Hon börjar bli stor, lång och duktig (när hon vill)
Vad hände med småbarns-åren? När blev tjejerna såhär stora? Jag hänger inte med, eller, jo, det gör jag ju, men det känns så knasigt. En blivande tonåring (god help me) och en som ploppar ut en massa tänder. Och jag är inte ens 40!!! I den här takten kan vi snart flytta från huset och in till Lovely Linnéstan igen! Tjejerna ska "bara" gå färdigt skolan först. Och sen är det visst gymnasiet också, men SEN, sen flyttar vi in till stan igen.

Veckan ser ut att bli härlig på många olika sätt. Ikväll har jag sålt lite kläder, imorgon ska jag träna lite, på onsdag träffar jag tjejerna på Långedrags Värsdhus, åhh vad jag ska njuta av mat och sällskap. Torsdag börjar Olivias simskola igen, fredag inviger vi den gemensamma uteplatsen på gården med kräftskiva tillsammans med grannarna och på lördag är det dags för inflyttningfest hos "nya" Karin och jag hoppas självklart på utgång. Är sjukt sugen på att dansa!!

Jaha det var den veckan det!!

Kommentarer

Postat av: Gamla Karin

Ha så j..la kul! ;-)

2009-08-25 @ 07:46:27

Postat av: Anonym

Karin, jag vet inte vad du har önskat, men nåt slog in ialla fall. karin har ställt in festen pga att hon är nykär och ska träffa kärleken på lördag. What???Vad händer med partypinglor som oss då? Jo, vi går ut ändå, jag, Ciccie o Pernilla. Yeay!!

2009-08-25 @ 21:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback